Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2009 17:43 - МЛМ или Компанията на робите
Автор: kassandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3650 Коментари: 4 Гласове:
0



     Губя приятели....Ужасно е и съм ужасена....
Всеки ден чувствам как се отдалечават...пропаста по между ни става все по голяма и по-дълбока....Страшно е... Виждам дълбокият ров,изкопан от тях самите,и малкият мост,по който бих могла да мина при тях...но знам,че няма да го направя..защото това при тях не ми харесва....не е моето място..и не съм себе си...
     Всичко започна с мулти левъл маркетинг компанията която ги зариби...За мен това е точната дума и за мен тази компания е нещо като секта.....или всъщност е точно секта...
Защото те консумират предимно продуктите на компанията....Избягват срещи с хора отказващи да говорят или да се присъединят към Компанията...Всички,които не пробват и не ползват тези продукти са глупави и заблудени хора,на които трябва да се помогне да влязат в Компанията и да набират на свой ред нови членове защото само така плюс ползвайки продуктите ща стигнат до момент да печелят от дейността си....В началото е трудно,но от всеки зависи как и за колко време ще съумее да стигне до върха...има семинари-тридневният такъв от първо ниво е 350лева.:)-учещи ги как да постигнат по-голям брой последователи и по-голям обем продажби....задлъжняват за да ги посещават и да купуват продуктите ...с намалението си  моя приятелка дава около 900 лева всеки месец-за хранителни добавки....вместо за храна....
Всекидневно се събират на неколкочасови сбирки и лекции...нямат свободно време за себе си ..раздаването на флаери и други материали е първостепенно...няма време за филми....с изключение на един препоръчван от Компанията...няма книги....с изключение на написаните специално за Компанията- учещи ги как да увеличат и приобщят повече хора към идеята си....Има здравословен начин на живот включваш закуска и вечеря от техен продукт и евентуален обяд..като междувременно се пият добавки и чай....Основно правило е да използват и най-вече да купуват продуктите на  Компанията....и да накараш хората около тях да правят същото.....Няма събирания с приятели на кафе...няма  приятелско бъбрене....ако не си един от тях се превръщаш във Враг,който трябва да се изостави-те дават пример с лодка с товар,която няма да стигне до пристанището и няма смисъл да се занимаваш с нея...
Ние, тези извън Компанията сме загуба на време...ние сме неразбиращите и отричащите истината идиоти,непозволяващи да се бръкне в портфейлите им...
    Мразя Компанията...Тя ми отне приятелите....Надявам се някой ден да се върнат...но...
Засега  това не е мислимо....Агресията им става все по градираща....Добрия тон все по намаляващ...
    Мразя нещата,които ме ограбват морално или материално,които ме ограничават в правото ми на избор....И може би затова мразя Компанията,която олицетворява всичко това.......
   Избирам да съм свободна-дори с цената да загубя приятел.....
Губя ги...бавно....
Не искам да споменавам името на мулти левъл маркетинг компанията за която става дума...защото не е една...но кой ли не познава подобни  на нея..



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drislio - Това е УЖАСНО
15.06.2009 17:46
Това е УЖАСНО
цитирай
2. pin777 - ужасното е , че
15.06.2009 18:01
такива компании или организации има по цял свят и тези с повече приходи събрани с цената на човешки животи, да буквалния смисъл минават между капките.
цитирай
3. drislio - да не е LR компанията, сега ми влезе в ...
15.06.2009 18:58
да не е LR компанията, сега ми влезе в блога такъв ник от тая компания, сиг ти следи тоя блог, или пък сте си същите, правите тука някви рокади...
цитирай
4. skok4o - Въпрос
25.06.2010 15:47
Ако е така дали те са били истински приятели?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kassandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 465737
Постинги: 114
Коментари: 503
Гласове: 10525
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930