Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2009 22:40 - В средата...........
Автор: kassandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2982 Коментари: 7 Гласове:
4



        Вървя по нагорещения асфалт без да бързам.Слънцето скъсява сянката ми мотаеща се в краката ми.Вятъра докосва нежно всяка открита част от тялото ми.
Разголена съм.
Бялата рокля е твърде оскъдна и  показва повече отколкото покрива.
Скрити зад големите черни очила очите ми равнодушно се плъзгат ,отчитайки 
очертания и рамки на хора и предмети.
Не забелязвам и не се заглеждам в детайлите.
Просто не ме интересуват.
От слушалките в ушите ми гърмят Скорпионс...
Музиката ме изпълва,влива се в кръвта ми и пълзи по тялото ми..Чувствам физически  преливането на акордите в нервните ми окончания,вълните на екстаз заливащи мозъка ми.
Вървя бавно...
Понякога усещам погледите....на мъжете...вторачени в деколтето ми...в краката ми..плъзгащи се по косите ми....Не ме дразнят ...отавна вече съм престанала да им обръщам внимание и съм свикнала да игнорирам подмятанията им...
 Черните ми очила крият почти половината от лицето ми и зеленият хлад на погледа ми....
 Знам,че гърдите ми се полюшват съблазнително подавайки се от дантелата  на деколтето ...Знам,че нежните им извивки възбуждат и дават ясна представа за размера и релефа...Знам,но не ми пука...Защото са си моите гърди и защото красотата не бива да се крие...
Вървя  и леко ускорявам темпото.
Мислите ми препускат бясно като табун диви мустанги-свободни,неограничени...Токчетата ми отброяват забързан ритъм,който не чувам,а по скоро усещам....Трак..трак..трак....Единият ток подава и несигурноста ме обхваща за миг...по скоро като спомен от друго място и друг ток..Счупен и изоставен....
Поне е лято и бих могла да вървя боса..
При тази мисъл потръпвам за миг..
А после мислите ми се насочват към двете таблетки на дъното на чантата ми.Розова и синя...Синя и розова....
    Вратата на дома ми е  пътят към моето убежище.
Нетърпеливо свличам белотата на роклята от тялото си и се вмъквам под хладните водни струи на душа...Като топъл летен дъжд ме обгръщат водните капки и белотата на тялото ми се преплита със синевата на водата...
Бяла съм...
Усмивката  се плъзва по устните ми кратка като миг...Бърза като мигване.
Скоро ще загоря и потъмнея след много ласкави милувки на слънцето...скоро....ще дишам соленият бриз,който ще развява косата ми..скоро ще усещам горещината на парещият пясък по ходилата си...скоро....въздъхвам....
 Нанасям душ гел ..отмивам...небрежно подсушавам малките капки..
Излизам и се насочвам към кухнята.
Обичам да ходя гола у дома...
   Обелвам си праскова и я ям бавно...Забивам зъби в мекотата на плода.Впивам устните си в него.Топлия и лепкав сок се стича по пръстите ми.Облизвам ги бавно с наслада вкусвайки топлината и сладостта му...
Малко сладко ручейке плъзва по устните ми,по брадичката,по вратлето.....
  Бавно измивам ръцете си и лицето си...
Влизам в спалнята и слагам лаптопа на края на леглото.Включвам   захранването  и очаквам момента в който моят свят ще изчезна за малко    и докато съм в другият ти ще се прибереш  у дома...И ще ме намериш в голямото легло...Малка и гола,сгушена в средата на самотата,където те очаквам....








Тагове:   сладост,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - здравейсладка сгушена
31.07.2009 23:16
дано те намери :)
цитирай
2. blueneo - ;)
31.07.2009 23:19
..."Забивам зъби в мекотата на плода"...
само какви асоциации предизвикваш ;)))
цитирай
3. x2man - добре
01.08.2009 09:12
звучи и скорпиънс (скоро ги гледах и на живо в Каварна)и останалото...няма ли снимков материал;)
цитирай
4. kassandra - Соу, слънце:) Лесно е да те нам...
02.08.2009 15:43
Соу,слънце:)
Лесно е да те намери...по важното е да може да те запази за дълго:)
Истинският.....знае...какво искаш и къде се намираш.Той ще ти помогне,без да се налага молиш за помощто му.Той ще е винаги до теб когато имаш нужда от него и ще те топли в прегръдките си,когато ти е студено.Ще разпознава настроенията и чувствата ти и няма да ги наранява...а ще лекува болките ти с целувка....Ще ти доставя истинска наслада когато те люби ,без да мисли само за своето удоволствие.Ще споделя с теб и ще е искрен и честен...
Но най-вече,когато те намери ще те запази за себе си и ще те остави да бъдеш каквато си-истинската Ти..
цитирай
5. kassandra - Блу. . . . Намери ли асоциация за с...
02.08.2009 15:45
Блу....
Намери ли асоциация за синевата,която се крие зад хоризонта?:)
Меката плът на прасковата и сладкият и сок стичащ си по устните....говорят само за едно-лято е!Горещо и прекрасно:)
Поздрави!
цитирай
6. kassandra - x2man Радвам се за теб-защото си ...
02.08.2009 15:47
x2man
Радвам се за теб-защото си ги гледал на живо де:)
А снимков материал......използвай въображение-не давай на мозъка да мързелува:)
цитирай
7. utremer - има някаква магия
05.08.2009 20:09
в това да те чете човек. поне за мене е така. докато търсиш отговорите, сама задаваш въпроси, пророчице :))) само хубави вълшебства ти желая. и една усмивка повече от вчера.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kassandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 465784
Постинги: 114
Коментари: 503
Гласове: 10525
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930