Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2009 16:15 - Вкус на лято
Автор: kassandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1674 Коментари: 1 Гласове:
4



           Дъждът не спира да пее своята песен.Чука по прозореца.Шумоли в листата  на старата липа в градината.Тропа по паважа.Променя ритъма и танцува в локвите.
       Всусът на лятото се топи по устните ми-сладко-слънчев.Топлият дъжд го отмива и оставя тъгата си по лицето ми.
        Обичам да гледам облаците преминаващи над мен.Формата  им  ми напомня за променящият се свят край мен.За това как се променям самата аз....за тази ленива относителност на времето и формите,които се променят с него.
        Обичам вкусът на лятото.Вкусът на целувките по солени устни или дъждовните целувки,когато се притискаш все по силно към другото тяло търсейки топлина през мокротата на дрехите.
       Вкусът на лятото може да се скрие в една песен....в един плод...в една милувка...в едно докосване....в една топла вечер с дъх на сол....или аромат  на липи..Вкусът на лятото се крие в студена чаша бяло вино пълна с нарязани плодове....в гроздов сок потекъл по брадичката.....в цвета на малините полепнали по ръцете ти...в аромата на свежест и свободните мързеливи часове в топлината на споделена прегръдка в леглото.В горещ секс и дълга вана с ароматна пяна. 
    Обичам вкусът на лятото.Предвкусването на всичко онова което предстои..
До тихата, топла есен.............image
     







Тагове:   лято,   слънце,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Eдна от най-любимите ми песни. За ...
12.08.2009 16:43
Eдна от най-любимите ми песни.
За лятото нищо не мога да кажа. Предвид проблеми със здравето не го усещам.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kassandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 465695
Постинги: 114
Коментари: 503
Гласове: 10525
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930