Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2013 20:02 - из наръчник на любовника мъж
Автор: kassandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4527 Коментари: 5 Гласове:
2



из наръчник на любовника мъж // ... и ще ти разкажа няколко тайни. Да я опознаеш и да я видиш през моите очи. Видях я закратко. Тя ми позволи да се докосна до душата ѝ. Даде ми време и беше с мен в трудни мигове.

Внимавай, човеко. Докосваш жена с нежна душа. Богата на емоции и на още по-богат вътрешен свят. Докосвай я нежно. Поглеждай я скришом и видимо – погледни я в усмивката, виж ѝ очите. Тя е твоя само по нейна си воля. Не изпадай в илюзии, че можеш да я притежаваш и че можеш да спечелиш сърцето ѝ. Единствено по неин избор това може да се случи. И ако се случи, бъди внимателен и много отговорен. Пази свободата и. Не я предавай, не я изпускай, не я лъжи. Когато си с нея не си помисляй за други жени. Тя не е като другите. Да я сравняваш няма смисъл. Приеми я такава каквато е. Заслужава си.

Облича се добре, елегантно. Има предпочитания към аксесоарите. Детайли и детайлченца, връзки, верижки, ремъчета, украшения. Обувки, но такива каквито рядко се срещат. Обувки за малки краченца, които само принцесите носят.

Умна е. Чете много, знае и бързо научава. Има вкус към произведения, филми, изкуство с краен емоционален заряд. Приказва сараказъм без акцент и има чуство за хумор.

За секса ще кажа една единствена дума: перфектен.

Понякога хапе. Скоприонче, какво да я правиш. Идва си и с доброто идва си и с жилото. Когато е разстроена може да те ужили. Не защото е лоша, ами просто така за предпазване. Не отвръщай на жилото с лошо. Пази я.
Не е материал за съпруга. Брака и бебетата са вменена отговопрност, а тя има почти физическа непоносимост към наложените ограничения на свободата и.

Тя е човек на който може да се разчита. Като добър офицер - когато обещае нещо, спазва обещанията си. Каже ли да – да. Каже ли в толкова часа, там ще е преди точното време.

Има необходимост да се чуства полезна и понякога това я прави много уязвима. Не ѝ позволявай да вдига телефона докато спи.

За нея е важно усилието, което полагаш. Ако правиш нещо да знаеш, че тя го цени не само според крайния резултат, но също и според усилието, вложената мисъл, и начина по който е поднесено. Резултата може да е нещо малко и съвсем обикновенно, но ако си направил усилията ще бъде забелязано.

Грешките ги брои наум. Има си брояч и трябва тънко око за да забележиш кога брояча прещраква. По принцип докато си в нейния отбор, грешките минават незабелязни. Но в удобен случай ще ти бъдат стоварени.

Съвсем не е скромна. Иска си всичко и каквото си науми го получава. Винаги е права.

Бъди благодарен. Тя изразходва енергия. И макар да го прави защото така и харесва – бъди благодарен.

/Сега го прочетох и се замислих, че аз едва съм могъл да я зърна и си позволявам да си мисля, че я познавам ...

image



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stix - Всичко хубаво, но картинката, к...
21.03.2013 11:51
Всичко хубаво, но картинката, която си сложила...

цитирай
2. stix - Изложението в постинга ти е твор...
22.03.2013 11:59
Изложението в постинга ти е творческа вихрушка в сравнение с приземяването му с поставената снимка... :) да се смея ли да плача ли...толкова са противоположни мъжете... а после казват, че жените са трудни за разбиране...
цитирай
3. vihrogonche - Уникално добро!
25.03.2013 12:03
Аз съм със Слънце в Риби,
но асц. ми е Скорпион, Уран ми е в Скорпион, а Юпитер ми е в 8 дом.
Сами съдете дали скорпионското не е могъщо в натурата ми :)
цитирай
4. kassandra - Стикс,
25.03.2013 19:10
постинга е част -втора от писмо,което ми написа един страхотен мъж,а снимката това съм аз и винаги ще бъда.Да.Нося корсети,жартиери и чорапи,и много секси бельо под дрехите...а мъжът на снимката е закачка към въпросния,който ми написа тези редове...писмото ме описва или описва това,което е видял и усетил,а картинката показва директно....липсващи парчета ..Аз съм Скорпион и не се срамувам да съм Жена!
цитирай
5. stix - Двамата имате творчески несъот...
27.03.2013 14:26
Двамата имате творчески несъответствия... :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kassandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 465431
Постинги: 114
Коментари: 503
Гласове: 10525
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930