Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2013 22:15 - Едно добро начало
Автор: kassandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3180 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Днес е вторник,а вчера беше понеделник.Дни като дни,и все пак  толкова различни.Променя ги вододелът на времето.Променя ги равносметката за изминалите 365 техни другарчета.
Имах страхотна стара година.
Прекрасна.
Пъстра и шарена.
Щастлива.
Наситена.
Изпълнена  до край с положителни емоции и щастливи часове.
Дадох крила на мнозина и не счупих крилата на никого.
Помогнах на хора,които не го заслужаваха,просто защото имаха нужда от помощ и аз бях там.
Дадох утеха и обич на скъпи за мен приятели и прочистих живота си от фалшиви такива.
И за първи път в живота си,отказвах,изтривах и зачертавах  приятелства,които винаги са тежали като воденичен камък на шията ми.Фалшиви и лицемерни лица търсещи ме само когато са имали нужда или водени от използвачество.Подли номера,които търпях в  името на старото приятелство и с надеждата,за промяна...
Все им намирах оправдание за подли или долни постъпки.Все ги извинявах.
   Станах силна.
     Зачертах ги.
        Преживях ги.
            И ми олекна.
                  Безкрайно.
Отказвам всякакви опити за контакти и сближавания отново.
Научих се да отказвам..
Да поставям себе си на първо място.
Да поставям своето удоволствие преди чуждото.
Да не се раздавам щедро,а да запазя щедростта си и да я давам пестеливо на истински нуждаещите се и наистина ценящи дори и малкото,което съм направила от обич.Не любов-обич..
Да не съжалявам тези,които сами са предизвикали нещастието си.
Да отминавам,когато виждам,че усилията ми не дават плод и са напразни,а тези на които съм помогнала не оценяват помощта ми,защото толкова са свикнали да я получават,че сякаш им се полага  по принцип...сякаш съм им задължена,защото съм им близка....Е,вече ,не! :-)
И неочаквано много неща се промениха.
Хубаво е да си кучка.
Защото се съобразяват с теб.
Защото преоткриваш колко паразити са те ползвали за гостоприемник и колко много хора,реално са зависели от теб...докато са се опитвали да ми забиват нож в гърба...Е сега съм им обърнала гръб,но вече нямат възможностите,които им давах за да се възползват...
    Когато се разделих с любовта си- последната,беше за негово добро.
Вид саможертва,но истинска и нужна.Почувствах се както когато дарявам кръв.Отначало изпадам в паника при мисълта за иглата.Страх ме е.Сърцето ми препуска.Говоря много за да заглуша страха.Лягам и затварям очи.Болката е кратка,после усещането е странно и леко болезнено.Част от мен изтича през тръбичка и се натрупва.Капки живот,които ще живеят далеч от мен.Но ще живеят давайки възможност за живот на друг....Далеч от мен,но следвайки себе си...
    Любовта е болка и саможертва и знам,че си струва понякога,аз просто получих целия си дял и затова намерих красотата и страстта в секса...
     ...и все пак...
  Този мъж ме вълнува повече.Не защото е различен.Всички мъже са различни и всеки е уникален сам по себе си.Но той докосва ума ми,а умът ми е най-ерогенната зона в мен.И най смъртоносната.
      Станах силна,защото се научих да ценя силата си.
Но най вече защото сексът всъщност е едно наистина невероятно могъщо оръжие.
Стига да го ползваш правилно,винаги ще бъдеш щастлив.
Щастлива съм.
Желая го и на вас.
Очаквам с нетърпение какво ще ми донесат новите дни пред мен...
А и Сивоокият....е това е едно предизвикателство-да покориш единака и да видиш как светят очите му....От страст...и още нещо....:-)




Тагове:   щастие,   сила,   секс,   любов,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. coacoa11 - Кас,
02.01.2013 08:25
Прекрасно е. Отдавна не съм чела нещо толкова хубаво. Поздравявам те от сърце!
Така ми харесваш!!!! Продължавай да преоткриваш себе си! Щастието те чака, сигурна съм!
:) Това е една от най-любимите ми песни...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kassandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 463468
Постинги: 114
Коментари: 503
Гласове: 10525
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031