Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2012 21:25 - Добре дошъл Секс
Автор: kassandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5733 Коментари: 14 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Мъглата се стели неравномерно и тук-там лъсват светли петна почти незасегнати от покривалото и.
  В колата е топло и някакъв музикален канал сякаш отгатнал желанията и мислите ми излива моята песен.
   Момчето до мен ми се усмихва откъсвайки се за миг от пътя под фаровете на колата.Хлапашката му усмивка и нежното докосване на ръката ми с пръстите му също ме усмихват.Познанството ни е бегло.И ще е кратко.Нощта е млада макар,че полунощ отдавна отмина.Рея се.И мисля за друг.За онзи,когото на мога да забравя.Все още.Не.
   Не искам връзки,не търся любов.Изтрила съм номера му,за да не се изкушавам да му звъня когато мислите ми не ми дават покой,Има толкова много мъже,но защо за Бога искат повече отколкото мога да им дам?
    Дали съм мръсница?Вероятно-да.Дали ми пука?По скоро - не.
Харесвам живота си такъв какъвто е  и ми е странно защо толкова много мъже искат да го променят.Защо?В живота ми няма постоянно място.За никого.
  Мъглата се сгъстява.
  Пътят лъкатуши и мисълта за това което следва ме кара да се усмихвам още повече...
Сбогом Любов!Така и не намерихме общ език.Така и не поделихме едно щастие.
Здравей Секс!Никога не ме лъжеш в очакванията.Винаги ми даваш щастие и наслада и то поделена..Говорим си интимно и дори и без думи винаги се разбираме.Не ме нараняваш.Не ме оставяш в руините на самотното съзнание.Обичам те Секс!
Страхотно е,че те има....






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. coacoa11 - :)
28.12.2012 21:33
Секс - супер... Но дали е достатъчно? Подушвам болка зад цинизма...
цитирай
2. kassandra - Повече от достатъчен. А болката ...
28.12.2012 21:40
Повече от достатъчен.А болката отмина,е останал е белег,който понякога разчесвам до кръв.Но ми напомня,че Любовта боли.А секса-не.И ми носи удоволствие-неописуемо понякога,брутално,но истинско...Жива съм и съм щастлива.Няма да допусна Любовта да открадне щастието ми.Никога повече.
цитирай
3. coacoa11 - Вярно е, от любовта може много да те заболи...
28.12.2012 22:07
Но без нея няма истинско щастие. Веднъж си поемала риска, знаеш какво е и затова не можеш да забравиш.
Нека мине време. После рискувай пак да се влюбиш, колкото и мазохистично да ти звучи. Удоволствието от влюбването може да е много по-силно и по-животинско от удоволствието да правиш секс. Знаеш, че е така :)
Поздрав с една песен, която днес звучи и в моята душа:
http://www.youtube.com/watch?v=VxbNdMeFQXw
цитирай
4. kassandra - Благодаря!И все пак въпреки, че ...
29.12.2012 02:07
Благодаря!И все пак въпреки,че няма начин да няма начин....просто искам да съм щастлива,а секса - той ме прави не само щастлива..но и съм честна-не лъжа никого..защото нямам нужда от връзка и любов...:-)
цитирай
5. coacoa11 - ОК :)
29.12.2012 13:05
Наслаждавай се на мига. Пък любовта - когато дойде и ако дойде.
цитирай
6. leshoiad - Този разказ е готин. и показва ясно, ...
29.12.2012 14:01
Този разказ е готин. и показва ясно, че днешните жени мислят само за секс и са неспособни за любов. Горките те.
цитирай
7. coacoa11 - :) Хе, хе днес ми върви да те поправям...
29.12.2012 15:12
Жените обичат секса и не само мислят за него, но и го правят с удоволствие. Бедата е, че разочарованието от днешните мъже е голямо. Не само за любов, но и за секс не са способни. Горките те :)
leshoiad написа:
Този разказ е готин. и показва ясно, че днешните жени мислят само за секс и са неспособни за любов. Горките те.

цитирай
8. kassandra - "Горката жена" страда ...
29.12.2012 15:13
"Горката жена" страда достатъчно от любовта-и понеже при предпоследната връзка бе зарязана преди Коледа бременна,в резултат на което пометна,а после беше с мъж,който се разболя от рак...та "горката" жена не желае да е жертва на любовта никога вече...а секса-той си е супер..Горките мъже обаче ;-)
цитирай
9. kassandra - Благодаря! :-)
29.12.2012 15:14
coacoa11 написа:
Жените обичат секса и не само мислят за него, но и го правят с удоволствие. Бедата е, че разочарованието от днешните мъже е голямо. Не само за любов, но и за секс не са способни. Горките те :)
leshoiad написа:
Този разказ е готин. и показва ясно, че днешните жени мислят само за секс и са неспособни за любов. Горките те.


цитирай
10. leshoiad - Не всичко е секс, бе мили дами. Все ...
29.12.2012 15:30
Не всичко е секс, бе мили дами. Все мъжете са ви виновни. Нали жените са нежни и мили създания, които търсят красотата навсякъде?
Секса е за една определена категория от занаята, ако е без любов.
цитирай
11. coacoa11 - Скъпа хищна птицо,
29.12.2012 16:06
За нищо не си виновен. Обичаме те, дори и в теб откриваме нежност и красота.
Хайде да разведрим обстановката:) и да разберем защо жените предпочитат да са single:
http://www.youtube.com/watch?v=Oe0rvkQ597w
http://www.youtube.com/watch?v=ZNbgXRhNlcE
цитирай
12. leshoiad - Както посочих, текстът ми хареса, ...
29.12.2012 16:27
Както посочих, текстът ми хареса, затова коментирах. Лекичко се заядох, но то е за спорта.
Бъдете здрави и весели и двете!
а лешоядът е санитар на природата и като такъв е красив и нежен:)
цитирай
13. shtaparov - -Добре намерил,партньорке! :))
30.12.2012 10:13
-Добре намерил,партньорке! :))
цитирай
14. djani - Боже тез жени...
24.01.2013 08:59
Без бой си признават. Целият им свят се върти около пеперудката. И колко емоции...Не че сме против! Добре, че има майчинство и повечето намират смисъл в него. Естествено, без да си я пренебрегват.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kassandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 465565
Постинги: 114
Коментари: 503
Гласове: 10525
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930