Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2011 16:45 - Калейдоскоп
Автор: kassandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2877 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Когато бях малка мама ми купи калейдоскоп.Надничах с любопитство през малкия отвор на шарения цилиндър и възхитено наблюдавах красивите картинки,които се образуваха и променяха при завъртането на тръбичката в дланите ми.Красотата се съдаваше и рушеше,новите фигурки образуваха нови картинки и сякаш бях властелин на времето и красотота,която зависеше от моите длани въртящи калейдоскопа...
   Живота прилича на този калейдоскоп.Хубаво е когато този който променя красотата си ти,но понякога отдаваме живота си доброволно на някой друг,който завърта в ръцете си нашите картинки ежедневие....
   Шарената страна на нещата не винаги е красива,понякога красотата е скрита или незабележима.
   Сравнявам.Разхвърлени мисли.Отминали моменти.Оставям в паметта си само красивите спомени и изхвърлям боклука...Ако тялото ми е храм за душата в него няма място за грозното,лошото,злото.


   Исках да напиша за чувствата си,за болката от миналото за толкова много неща, и открих че не е нужно...може би ...някога...друг път....Две тела-една душа...история с магаре..Ваканция в Гърция и корабче на което изгорях..Пръстен на пръста ми...усмивка на лицето ми...
Живота е прекрасен!


Тагове:   Калейдоскоп,   живот,


Гласувай:
7



1. wonder - Прекрасен е! С Пръстен на пръста ти... :)))
27.05.2011 16:51
Имай Любов и Хармония!
цитирай
2. kassandra - Пръстена на ръста ми не е знак на о...
27.05.2011 17:12
Пръстена на ръста ми не е знак на обвързване или принадлежност.Той е символ.Всеки от нас принадлежи на себе си.Две тела-една душа.Мъж който следва една жена губи себе си,но същото се отнася и за жената.Споделената истинност и реалност,риска да имаш другия и силата да го оставиш да лети до следващата среща,до следващото споделяне.това е-простичко е и е истинско:-)
цитирай
3. utremer - всеки път
30.05.2011 10:05
си казвам, че чакането на всеки текст си заслужава. И всеки път съм прав :)) Слънчев ден. И безметежен такъв :))) Поздрави.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kassandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 465603
Постинги: 114
Коментари: 503
Гласове: 10525
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930